Hvem er vi?

En årlig non-profit iværksætter-indsats - også kaldet Danmarks Iværksætteruge. Det er i år 13. år, at Global Entrepreneurship Week afholdes i Danmark

En indsats skabt af et netværk med mere end 120 organisationer og virksomheder, der skaber arrangementer over hele landet i efteråret

En projektorganisation, der står for koordination af i netværket, markedsføring af Global Entrepreneurship Week Denmark events samt afholdelse af åbningseventen for Global Entrepreneurship Week ugen

Udvikling og drift af gew.dk, kampagner og kommunikation på alle Global Entrepreneurship Week Denmark's digitale platforme (gew.dk, Global Entrepreneurship Week Denmark på Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter)

Global Entrepreneurship Week Denmark er en del af af en verdensomspændende netværk. Global Entrepreneurship Week finder sted i november hvert år, over hele verden. Det verdensomspændende initiativ fremmer entreprenørskab og vækst globalt. Der er mere end 170 lande som afholder Global Entrepreneurship Week. Ugen er iværksat af den amerikanske organisation Kauffman Foundation, der arbejder for at sætte iværksætteri og entreprenørskab på den globale dagsorden. Læs mere på https://www.genglobal.org/gew

Hvert år afholder det internationale netværk en stor kongres - Global Entrepreneurship Congress. I 2019 deltog Dansk Iværksætter Forening med oplæg om erfaringerne fra den danske udgave af iværksætterugen.

Vært

Dansk Iværksætter Forening er en non-profit brancheorganisation, der har iværksættere i fokus. Vi har siden 1985 kæmpet for bedre vilkår for danske iværksættere og været med til at styrke det danske iværksættermiljø.

Siden 2016 har Dansk Iværksætter Forening arrangeret Global Entrepreneurship Week Denmark.

I samarbejde med

Samarbejdspartnere

EVENT-Arrangører

Sekretariat

Global Entrepreneurship Week Denmark's sekretariat drives i 2020 fra sekretariatet hos Dansk Iværksætter Forening med støtte fra Erhvervsstyrelsen.

Alex Randrup Thomassen

Konsulent