Hvem er vi?

Global Entrepreneurship Week - Denmark 2019

• En årlig non-profit iværksætter-indsats - også kaldet Danmarks Iværksætteruge. Det er i år 12. år, at Global Entrepreneurship Week afholdes i Danmark
  • En indsats skabt af et netværk med mere end 120 organisationer og virksomheder, der skaber arrangementer over hele landet i efteråret
  • En projektorganisation, der står for koordination af i netværket, markedsføring af Global Entrepreneurship Week Denmark events samt afholdelse af åbningseventen for Global Entrepreneurship Week ugen
  • Udvikling og drift af gew.dk, kampagner og kommunikation på alle Global Entrepreneurship Week Denmark's digitale platforme (gew.dk, Global Entrepreneurship Week Denmark på Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter)

Global Entrepreneurship Week Denmark er en del af af en verdensomspændende begivenhed. Global Entrepreneurship Week finder sted i november hvert år, over hele verden. Det verdensomspændende initiativ fremmer entreprenørskab og vækst globalt. Der er p.t. 170 lande som afholder Global Entrepreneurship Week. Ugen er iværksat af den amerikanske organisation Kauffman Foundation, der arbejder for at sætte iværksætteri og entreprenørskab på den globale dagsorden. Læs mere på https://www.genglobal.org/gew

Global Entrepreneurship Week Denmark's sekretariat drives i 2019 fra sekretariatet hos Dansk Iværksætter Forening med støtte fra Erhvervsstyrelsen. For henvendelser, kontakt projektleder og kontaktperson på projektet Emilie Fuglsang på emilie@kpic.dk.

Vært for Global Entrepreneurship Week Denmark

Dansk Iværksætter Forening er en non-profit brancheorganisation, der har iværksættere i fokus. Vi har siden 1985 kæmpet for bedre vilkår for danske iværksættere og været med til at styrke det danske iværksættermiljø.

Siden 2016 har Dansk Iværksætter Forening arrangeret Global Entrepreneurship Week Denmark.

Bliv medlem nu

I samarbejde med