Hvem er vi?

Global Entrepreneurship Week er en årlig non-profit iværksætter-indsats - også kaldet Danmarks Iværksætteruge. I mere end 15 år er Global Entrepreneurship Week blevet afholdt i Danmark. Indsatsen er skabt af et netværk med mere end 120 organisationer og virksomheder, der skaber arrangementer over hele landet.

Projektorganisationen står for koordination af i netværket, markedsføring af Global Entrepreneurship Week Denmark events samt afholdelse af hovedeventet i Danmarks Iværksætteruge.

Vi er GEW

Global Entrepreneurship Week Denmark er en del af af en verdensomspændende netværk. Global Entrepreneurship Week finder sted i november hvert år, over hele verden. Det verdensomspændende initiativ fremmer entreprenørskab og vækst globalt. Der er mere end 200 lande som afholder Global Entrepreneurship Week. Ugen er iværksat af den amerikanske organisation Kauffman Foundation, der arbejder for at sætte iværksætteri og entreprenørskab på den globale dagsorden. Læs mere på genglobal.org/gew

Hvert år afholder det internationale netværk en stor kongres - Global Entrepreneurship Congress.

Lande

Deltagere i Danmark

Events i Danmark

Vært

Danske Iværksættere er en non-profit brancheorganisation, der har iværksættere i fokus. Vi har siden 1985 kæmpet for bedre vilkår for danske iværksættere og været med til at styrke det danske iværksættermiljø.

Siden 2016 har Danske Iværksættere arrangeret Global Entrepreneurship Week Denmark.

DKIV

I samarbejde med