Global Entrepreneurship Week Denmark (GEW) er navnet på en årlig indsats, hvor organisationer og virksomheder samarbejder om at fremme og udvikle iværksætterlysten i Danmark samt inspirere etablerede virksomheder til vækst. Det sker ved hjælp af arrangementer over hele landet i hele efteråret. En indsats der kulminerer i Global Entrepreneurship Week som i 2019 foregår d. 18. - 24. november.

GEW i Danmark

GEW Danmark skal hjælpe med at inspire, fremme og udvikle iværksætterlysten i DK samt inspirere etablerede virksomheder til vækst.

Om GEW Danmark

• En årlig non-profit indsats funderet i Erhvervs- og Vækstministeriet.  Det er i år 12. år, der er GEW i Danmark
  • En indsats skabt af et netværk med mere end 120 organisationer og virksomheder, der skaber arrangementer over hele landet i efteråret
  • En projektorganisation, der står for koordination af styregruppe og netværk
  • Udvikler af gew.dk, kampagner og kommunikation på alle GEW's digitale platforme (gew.dk, GEW på Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter)

2019
- GEW sekretariatet drives i 2019 fra sekretariatet hos Dansk Iværksætter Forening, der er vært sammen med Erhvervsstyrelsen. For henvendelser, kontakt projektleder og kontaktperson på projektet Emilie Fuglsang på emilie@kpic.dk.

GEW internationalt

GEW Denmark er en del af af en verdensomspændende begivenhed. Global Entrepreneurship Week finder sted i november måned hvert år, over hele verden. Det verdensomspændende initiativ fremmer entreprenørskab og vækst globalt. Der er p.t. 170 lande som afholder GEW. Ugen er iværksat af den amerikanske organisation Kauffman Foundation, der arbejder for at sætte iværksætteri og entreprenørskab på den globale dagsorden. Læs mere på genglobal.org

Mød GEW sekretariatet

GEW Danmark sekretariatet består af et team, der samarbejder om at skabe og præsentere arrangementer i efteråret  over hele landet for iværksættere og virksomheder, der ønsker vækst