PIT STOP Iværksætterrådgivning

STARTVÆKST Aarhus

Skal vi tage en snak om din virksomhed?

Til PIT STOP Iværksætterrådgivning finder du svar på alle dine spørgsmål. Vi har inviteret en række private rådgivere, som giver dig muligheden for at få rådgivning – helt gratis og uforpligtende.

Du kan få rådgivning indenfor:

• Jura

• Revision

• Patent

• Digital markedsføring

• A-kasse

• Jobcenter / rekruttering

• Forretningsudvikling

Hvor?

Arrangementet foregår altid i INCUBA på Åbogade 15, Aarhus N. Her vil du møde vores medarbejder, som kan fortælle dig alt om, hvordan det foregår og hjælpe med at finde den rette rådgiver.

Hvordan?

Vi kræver ingen tilmelding, da vi har et helt unikt pop-up koncept, hvor du bare møder op og sætter dig i kø ved den rådgiver, som du gerne vil tale med. Når det er din tur, så har du 15 minutter med din valgte rådgiver, så det er en god idé at have alle spørgsmål forberedt. Du er meget velkommen til at besøge flere rådgivere på samme aften, hvis tiden tillader det.

Og hvorfor ikke bruge tiden på at netværke med andre iværksættere, når du alligevel venter? Måske er der nogen du kan samarbejde med eller lignende blandt de øvrige deltagere.

VI GLÆDER OS TIL AT BYDE DIG VELKOMMEN!

Klavs Dahlgaard Hansen