VERDENSMÅLSWORKSHOP

V. UCN Innovation, Professionshøjskolen UCN

VERDENSMÅLSWORKSHOP Vil du have et øget kendskab til udvalgte Verdensmål, der påvirker din hverdag? UCN Innovation inviterer til Verdensmålsworkshop faciliteret af iLoveGlobalGoals. Workshoppen vil give dig et øget kendskab til udvalgte Verdensmål, som vil give deltagerne en styrket kobli...

VERDENSMÅLSWORKSHOP

Vil du have et øget kendskab til udvalgte Verdensmål, der påvirker din hverdag?

Workshoppen vil give dig et øget kendskab til udvalgte Verdensmål, som vil give deltagerne en styrket kobling fra de lidt store målsætninger til konkrete handlinger.

Arrangementet er åben for studerende og alle med interesse i Verdensmålene. Der er lukket for tilmelding, men ønsker man at deltage, så møder man bare op.

Talsperson og projektleder Sara Rønning-Bæk, iLoveGlobalGoals

Sara fungerer som talsperson og daglig projektleder for iLoveGlobalGoals. Det er hende, som står i spidsen for at udvikle og afholde events og lave Verdensmålsworkshops med unge i hele landet. Sara var i 2018 ungdomsdelegat til FN og har tidligere arbejdet med kommunikation, politik og kampagne. Fra sin tid i ungdomspolitik har hun 10 års erfaring med mobilisering, engagement og aktivering af, for og med unge.

Hun opbygget et unikt netværk både i Danmark og i udlandet via sine tillidsposter først i et ungdomsparti dernæst som kampagneleder under diverse kommunal-, Europa- og Folketingsvalg, bl.a. for tidligere minister Søren Pind.

Sara er uddannet fra CBS i sprog og kommunikation fra 2016 og har tidligere været ansat i reklamebranchen med hovedansvar for projektledelse af marketing for en af Europas største bilproducenter. Men med et brændende ønske om at arbejde formålsdrevet har hun sidenhen været ansat i Danmarks første socialøkonomiske kommunikationsbureau med kunder som LGBT Danmark og Den Sociale Kapitalfond. Ved siden af hendes arbejde i iLoveGlobalGoals er Sara seniorrådgiver i Hansen & Ersbøll Agenda, hvor hun hjælper alle slags kunder med at sætte fokus på samfundsbidrag og bæredygtighed.

Rikke Petersen
rp@ucn.dk