TEMA 2016:
Fremtiden er digital - er du ?

Er din virksomhed i fuld gang med at favne det digitale, så har i rigtig gode forudsætninger for vækst i fremtiden. Er din virksomhed derimod ikke hoppet med på vognen endnu, så er konkurrenterne foran.

For mange små og mellemstore virksomheder er bagud, når det kommer til at udnytte internettet og digitaliseringens muligheder. Det har negativ betydning for Danmarks konkurrenceevne. Men det er ikke for sent. Hverken for dem, der er godt i gang, eller dem der lige skal til at starte på deres digital rejse.

For at vende bøtten skal vi tænke det digitale ind - fra folkeskolernes skoleskema til virksomheders digitale kompetencer og processer.

I dette års Global Entrepreneurship Week samler vi kræfterne - på vegne af erhvervs- og vækstministeren.

Sammen med GEW sponsorer og netværk,  inviterer vi til arrangementer i efteråret.

Arrangementer der kan være med til at styrke dig og din virksomheds digitale kraft, så I er bedre rustet til at høste frugterne af en digital fremtid.

Der er også mange arrangementer om andre temaer end det digitale. Gå på opdagelse på arrangementsiden, og find det eller de arrangementer, der passser dig og dine behov.

GEW sekretariatet