INNO8

V. ShareFifty5

Mandag d. 18 november 2019 kl. 14.00-16.00

Hvad kan et hold unge studerende få ud af, at arbejde med en iværksætters udfordringer? Og hvad kan iværksætteren? Hvis du er nysgerrig på det, så mød to spændende iværksættere, innovationsstuderende fra Svendborg Erhvervsskole & Gymnasier og SIMAC, når de viser dig nøjagtig, hvad der er kommet ud af deres fælles møde.

Vækst og iværksætteri hører sammen, iværksætteri og studiemiljø gør også. Og det vil vi gerne sætte fokus på ved denne event, hvor vi sætter to spændende iværksættere fra henholdsvis IT branchen og det maritime sammen med to hold studerende. Efter en briefing på deres respektive udfordringer, som kan være både af kommerciel eller teknisk karakter, går de to hold studerende i gang med dagens arbejde. Her arbejder de via forskellige metoder sammen med deres undervisere på problemstillinger, som de er blevet præsenteret dem for. Og når dagen er omme, så er det tid til at præsentere deres forslag for iværksætterne – og for dig. Der bliver lejlighed til at stille spørgsmål til de studerendes arbejdsmetoder og til de to iværksættere. Vi byder indenfor på Fremtidsfabrikken (Kvægtorvet), så du kan se og høre, hvor meget de studerende har at byde på.

Vi ønsker med denne dag at demonstrere, at man ikke nødvendigvis behøver, at være ekspert for at kunne hjælpe en iværksætter, men at den nyeste viden fra skolen kombineret med et åbent sind kan være det, der skal til, for at sætte skub i en udvikling. Så kom hør, hvordan du også kan arbejde med studerende fra de to uddannelsesinstitutioner.

Vi glæder os til at se dig!

Mød to spændende iværksættere, innovationsstuderende fra Svendborg Erhvervsskole & Gymnasier og SIMAC.

Mandag d. 18 november 2019 kl. 14.00-16.00

Tilmeld på arrangørens hjemmeside

Kvægtorvet, Frederiksgade 8, 5700 Svendborg

Læs mere og tilmeld dig på arrangørens hjemmeside