GEW arrangemnet

Foredrag – Brug neuromarketing og nå dine kunder

V. Ringsted Erhverv

Eventet er afholdt
Markedsføring
Salg

Er du bevidst om hvad dine kunder dømmer dig på? Dine potentielle kunders første møde med dig og din virksomhed, vil sjældent være ansigt til ansigt. Højst sandsynligt, danner de sig det første indtryk på din hjemmeside, dine sociale medier eller på andre kanaler, hvor du ikke er fysisk t...

Læs mere i fanen "Om eventet".

  • Om eventet
  • Oplægsholdere (keynotes)
  • Tid og sted
  • Mere info

Er du bevidst om hvad dine kunder dømmer dig på?

Dine potentielle kunders første møde med dig og din virksomhed, vil sjældent være ansigt til ansigt. Højst sandsynligt, danner de sig det første indtryk på din hjemmeside, dine sociale medier eller på andre kanaler, hvor du ikke er fysisk til stede. Derfor er din evne til at skabe et positiv relation til dine kunder via din hjemmeside, sociale medier mv. afgørende for din virksomheds succes. Her kan du bruge neuromarketing.

Hvad er neuromarketing?
Neuromarketing er kombinationen af hjerneforskning og marketing. Her bruger du viden om hvordan menneskehjernen er indrettet, til at markedsføre dig succesfuldt over for dine potentielle kunder.

Ved brug af neuromarketing på din hjemmeside gennem billeder, tekst og video, sikrer du, at dine kunder forstår, hvorfor de skal vælge at handle med lige netop din virksomhed.

På dette foredrag får du viden om hvordan du bruger neuromarketing på din hjemmeside, så du når kunderne. Du lærer f.eks. at få kunderne til at fortage de handlinger som du ønsker på hjemmesiden, f.eks. at udfylde en kontaktformular, ringe dig op, eller at skrive sig op til dit nyhedsbrev.

På dagen lærer du om:

  •     De funktioner som aktiveres i hjernen ved markedsføring.
  •     Hvordan hjernen virker i forhold til en hjemmesides design, trafik og kommunikation.
  •     Hvordan du tiltrækker dine kunders opmærksomhed på Google.
  •     Hvordan hjemmesidens design skaber tryghed hos kunden.
  •     Hvordan hjemmesiden bliver brugervenlig og intuitivt for kunden.
  •     Hvordan du gennem kommunikation motiverer dine kunder til at handle.


Under foredraget får du:

  •     Feedback på virksomhedens hjemmeside ud fra viden om neuromarketing.
  •     Indsigt i din hjemmesides performance på Google i forhold til konkurrenterne.
  •     Råd om hvordan din hjemmeside bliver mere brugervenlig.
  •     Konkrete forslag til forbedringer af kommunikation og navigation.

Du kan godt deltage i foredraget selvom du endnu ikke har en hjemmeside.

Praktik
Workshoppen er en del af Global Entrepreneurship Week og derfor er det gratis at deltage efter først til mølle princippet. Der er 25 pladser og tilmelding er nødvendig.

Der serveres kaffe, the, vand og lidt let forplejning under arrangementet.

Christel Glavind har arbejdet med salg markedsføring de sidste 10 år og har hjulpet flere hundrede virksomheder med deres marketingudfordringer. Christel er en powerful og skarp foredragsholder, der stiller sig kritisk overfor, hvordan virksomheder opfører sig på nettet og kommer med konstruktive indgangsvinkler på, hvad der fungerer bedre.

Eventet er afholdt.

Eventet er afholdt

Kontaktpersoner

Ditte Mørck Lichinger Jessen
dij@ringsted.dk
Tlf. 41770275