Iværksætterdysten 2020

V. Ringkøbing-Skjern Erhvervsråd

Markedsføring
Networking

Glæd dig til en aften hvor vi hylder iværksætteriet, med inspirerende oplæg, pitch-dyst, og netværk med andre med lyst til iværksætteri. 5 lokale spirende iværksættere dyster om 25.000 kr. ved at pitche deres forretningskoncepter foran publikum og et panel af lokale investorer. Iværk...

Iværksætterdysten 2020
Iværksætterdysten er en pitch-konkurrence for iværksættere der ønsker at udvikle og etablere virksomhed i Ringkøbing-Skjern Kommune. Deltagere i konkurrencen har mulighed for at vinde en kontant pengepræmie (25.000 kr.), forretningsudviklingsforløb og en plads i Ringkøbing-Skjern Erhvervsråds iværksættermiljø. Konkurrencen er igangsat af Ringkøbing-Skjern Erhvervsråd, med opbakning fra Ringkøbing-Skjern Kommune.

Kl. 16.30 Check-in – Networking og Snacks

Kl. 16.45 Velkomst ved Ringkøbing-Skjern Erhvervsråd

Kl. 17.00 Oplæg med Heine Max Olesen - Iværksætter med Trang til Tang

Heine Max Olesen, fiskehandler, iværksætter og restauratør, er én af pionererne indenfor gastronomisk anvendelse af tang, først som stifter af firmaet Nordisk Tang, og fra 2018 som skaber af Seaman Aps, hvis første produkter, tangchips, har været i handlen siden sommeren 2018 og oplever stor efterspørgsel fra i udlandet.

Heine Max Olesen giver os et spændende indblik i sin langt fra ukomplicerede vej til at blive ”Nordens Tangkonge”

Kl. 17.45 Sidste års vinder – Benjamin Kloster, Vild med Volley

Benjamin giver os et indblik hvad er sket siden han løb med sejren i Iværksætterdysten 2019

Kl. 18.00 Netværkspause med spisning