Grøn pr og kommunikation: Do’s and don’ts! AFLYST

V. Pr-kurser.dk

Markedsføring

NB. KURSET AF AFLYST! Grøn pr og kommunikation er brolagt med muligheder, men også med faldgruber, for greenwashing straffes hårdt af medierne og forbrugerne - og med rette! Men hvor går grænsen egentlig, og hvordan tilrettelægger du en vellykket og sikker pr-strategi for din grønne iværksættervirksomhed?

Bliv endnu bedre til at udnytte pr-mulighederne i din grønne virksomhed.

• På kurset får du et indblik i, hvordan du vinkler de grønne pr-historier om din virksomhed på en etisk forsvarlig måde, der også har gennemslagskraft overfor modtagerne.
  • Du lærer også, hvor grænserne går for greenwashing, og hvad du i øvrigt skal være meget varsom med, når du ”kommunikerer grønt” i din pr-strategi.
  • Der vil være masser af inspirerende eksempler på vellykket grøn pr.

P.S. Du kan ikke markedsføre din virksomhed som grøn eller bæredygtig, hvis den ikke allerede er det. Kurset henvender sig derfor kun til grønne iværksættere.

Morten Steiniche, journalist, pr-konsulent og medstifter af PR-kurser.dk, der afholder kurser og workshops om pr for blandt andet iværksættere, SMV’er og organisationer.

Skrev bogen ’Bliv synlig i medierne. PR-guide til virksomheder og organisationer’ for Ritzaus Bureaus pro-kunder i 2018.

Har desuden skrevet adskillige artikler og kronikker om blandt andet mediernes dækning af klimakrisen og den grønne omstilling for Dagbladet Information m.fl.

Arbejdede frem til 2013 med kommunikation, ledelse og iværksætteri i musikbranchen.

www.pr-kurser.dk

Morten Steiniche