Gør din strategi bæredygtig med eksperter!

V. officelab

Networking
Strategi

Mandag d. 18/11 kl. 11.00-13.00 kan du komme gratis med til en smeltedigel af fremsyn og udvikling i officelabs bibliotek. Vi inviterer til en inspirerende dag, hvor Rasmus fra Worldperfect og Xenia fra Zeal holder oplæg om, hvordan man kan skabe bæredygtige communities, og synergier mellem virks...

Vi inviterer til en inspirerende dag, hvor Rasmus fra Worldperfect og Xenia fra Zeal holder oplæg om, hvordan man kan skabe bæredygtige communities, og synergier mellem virksomheder med bæredygtighed for øje.

Med dette fundament kan virksomheder samarbejde om at implementere bæredygtige løsninger på tværs og derved skabe den bedste situation internt og for kunderne.

Rasmus, Worldperfect

Worldperfect er en bæredygtig rådgivningsvirksomhed, der ikke har glemt sine kreative rødder. De tilbyder rådgivning omkring bæredygtig grøn omstilling af virksomheder, produkt- og konceptudvikling, implementeringsstrategi og kommunikation. De arbejder blandt andet med Northside og SPOT Festival og var med i kulturhovedstadsåret Aarhus 2017.

Xenia, zeal

Zeal er passionerede og erfarne omkring bæredygtighed og arbejder målrettet med at rådgive og vejlede virksomheder i processer med lederskab, organisationer og digitalisering. Zeal hjælper med at bygge en bæredygtig businessmodel.

Martin Rønnow Lund
mrl@officelab.dk