FYSISK + ONLINE Speakers Days - Blok 2 Mød RICE & KOBOTS

Strategi
Funding
Salg

Speakers Days - Er to inspirationsdage med en række inspirerende talks med engagerede fynske iværksættere. De ni oplæg er opdelt i 4 blokke, hvor du tilmelder dig en blok af gangen. Du kan være med online, hvis du følger vores facebook side https://www.facebook.com/stjerneskibet/live...

Speakers Days - Er to inspirationsdage med en række inspirerende talks med engagerede fynske iværksættere. De ni oplæg er opdelt i 4 blokke, hvor du tilmelder dig en blok af gangen. Du kan være med online, hvis du følger vores facebook side https://www.facebook.com/stjerneskibet/live/

RICE
-Jeg kan ikke leve uden farver. Farver gør noget fantastisk ved vi mennesker, de løfter hverdagen og giver både ro og livsglæde. siger Charlotte Guéniaus der sammen med hendes mand Philippe Guéniau ejer og driver interiør-virksomheden RICE, der eksporterer til mere end 45 lande og har caféer rundt i Europa.

Hør hvordan det hele startede i Paris tilbage i 1998, hvordan virksomheden har udviklet sig og hvordan Charlotte ser fremtiden.

Virksomheden har gennem mange år haft en klar CSR-profil.

KOBOTS
Peter Hartvigsen der selv har mange år bag sig som tømrer, så et behov for optimere byggebranchen.

Hør ham fortælle om, hvordan han i 2017 fik ideen til den stemmestyrede robot - Amigo, som nu er blevet tømrernes gips-robotven. Robotten er tidsbesparende og ikke mindst med til at forbedre arbejdsmiljøet for håndværkerne.

KOBOTS har netop hentet 10 mio i investorkapital. Vi skal høre mere om rejsen indtil nu og hvordan Peter ser fremtiden.

Charlotte Guéniaus, der sammen med hendes mand Philippe Guéniau ejer og driver interiør-virksomheden RICE

Peter Hartvigsen der selv har mange år bag sig som tømrer. Hør ham fortælle om, hvordan han i 2017 fik ideen til den stemmestyrede robot - Amigo,

Laila Burcharth
labur@odense.dk