GEW arrangemnet

Den digitale kunderejse

V. Odense Iværksætterservice

Eventet er afholdt
Salg

Når dine kunder besøger dig digitalt, agerer de på en anden måde, end hvis de gik ind i en fysisk butik. På nettet kan kunden i fred og ro sidde og surfe rundt for at finde det bedste tilbud, den mest overskuelige hjemmeside eller den webshop, som fungerer bedst. Hvis kunden møder ”modstan...

Læs mere i fanen "Om eventet".

  • Om eventet
  • Oplægsholdere (keynotes)
  • Tid og sted
  • Mere info

Når dine kunder besøger dig digitalt, agerer de på en anden måde, end hvis de gik ind i en fysisk butik.

På nettet kan kunden i fred og ro sidde og surfe rundt for at finde det bedste tilbud, den mest overskuelige hjemmeside eller den webshop, som fungerer bedst.

Hvis kunden møder ”modstand” - altså en side som ikke fungerer, eller en side hvor det ikke går hurtigt nok at finde det de søger, så er de hurtigt videre til din konkurrent – uden du overhovedet opdager det.

På denne workshop skal vi arbejde med den digitale kunderejse. Du får viden om hvad der skal til, for at kunden får en god oplevelse og vælger at handle hos dig.

Workshoppen veksler mellem teori og opgaver, hvor du kommer til at arbejde med din egen virksomhed.

Du vil efterfølgende være i stand til at kortlægge hvilke punkter du kan sætte ind på og tilpasse din markedsføring, så du får flere besøgende og et større salg.

OBS. Kræver CVR-nr.

Pris: 75 kr

Underviser: Heidi Svane Pedersen, Lifestyle & Design Cluster

Eventet er afholdt.

Eventet er afholdt