BEKEND KULØR – en visuel workshop

V. Iværksætter.NU

Markedsføring
Strategi

Omsæt din branding strategi til et visuelt univers med wauh-effekt, hvor du altid føler dig hjemme og kunderne bliver tryllebundet. Du fylder din nye lækre brandbook med masser af ideer til dit brands stil, personlighed, farve-type og de 7 leveregler, dit brand altid skal stræbe efter. Ivær...

Iværksætter.NU åbner gitteret til den kreative kravlegård for en eksklusiv lille gruppe af nye og etablerede iværksættere.

Så skynd dig at tilmelde dig, hvis du har brug for at få sat ekstra kulør på dit brand – der er plads til 40 ildsjæle.

Vi får på dagen besøg af fotograf Ann fra fotoogstyling.dk, der skyder løs med kameraet til iværksætter.NU’s branding. Så det er helt OK at "dresse up” – selv på en tirsdag. Og du kan helt sikkert også fange hende for en snak om dine egne billeder.

Du bliver som sædvanligt forkælet med praktiske arbejdsmaterialer, et væld af klippe-klistre effekter til din brandbook og fabelagtig forplejning fra Café & Restaurant Schmidt. Vi glæder os til at møde dig og dit brand.

DORTHE DO BEJER er grafisk designer og hjemmesidebygger. Hun elsker at arbejde sammen med den passionerede "direktør" – altså dig der er soloselvstændig eller iværksætter – om at løfte dit grafiske udtryk “fra hjemmegjort til efterspurgt ™”.
Hun er kendt for nærmest at være tankelæser, når hun omsætter det man har i hovedet til grafiske udtryk. Privat er hun mor til 4, hyggehækler og elsker en god, afslappende dag i haven.

BIRGITTE FELDBORG hjælper små virksomheder og soloselvstændige med at udvikle deres forretninger til det næste niveau. Med mere end 15 års undervisningserfaring kender hun også udfordringerne ved at tilegne sig ny viden, og hvad der skal til, for at det lykkes. Hun har hjulpet mere end 300 forskellige virksomheder og kender deres udfordringer, og hvad der virker og ikke virker, når vi taler om målgrupper, produktsammensætninger og markedsføring.

Birgitte Feldborg