Sparring for begyndere

V. HIP Iværksætterhuset

Networking

Sparring for begyndere er sparring i små grupper til jer, som overvejer at blive iværksættere som bibeskæftigelse eller ønske at starte stille og roligt. I har været på en Iværksætterintro, men har stadig spørgsmål til jeres egen situation og muligheder. Vi sidder 3-6 sammen, så der er rig mulighed for at I får talt jeres egen situation igennem.

Vil du starte virksomhed og er i tvivl om en masse? Måske har du været på en iværksætterintro, men har brug for at få afklaret nogle spørgsmål specielt for dig?

Vi holder sparring for begyndere, hvor du kan få personlig sparring til netop din ide og netværke med andre i samme situation. Iværksætterkonsulenten mødes med dig og 3-6 andre iværksættere, hvor I samtidig med personlig sparring kan lære af hinanden og netværke med andre i samme situation.

Målgruppe:

Sparring for begyndere er til dig, som

• Har en ide, men er i tvivl om det kan blive en virksomhed.
  • Ønsker at starte en lille virksomhed, evt. en hobbyvirksomhed
  • Er helt i startfasen og er i tvivl om, hvad der er det rigtige at gøre
  • Bor du i København og ønsker personlig sparring skal du i stedet henvende dig til Københavns Erhvervshus

Læs mere om programmet her