Forstå dit regnskab

V. HIP Iværksætterhuset

Tirsdag d. 26 november 2019 kl. 16.30-19.30

Workshoppen er for dig, som har et begrænset kendskab til erhvervsøkonomi, men har lyst til at sætte dig ind i emnet. På denne workshop får du overblik over de mest almindelige begreber og opgaver, og er klædt på til at tage ansvaret for din virksomheds budgetter og regnskab. Vi gennemgår ...

På denne workshop får du overblik over de mest almindelige begreber og opgaver, og er klædt på til at tage ansvaret for din virksomheds budgetter og regnskab. Vi gennemgår årets gang fra første bilag til afsluttet årsregnskab og forskellen på regnskabsarbejdet i selskaber og personligt ejede virksomheder.

Denne workshop gennemgår årets gang fra første bilag til afsluttet årsregnskab og forskellen på regnskabsarbejdet i selskaber og personligt ejede virksomheder. Vi klæder dig på til at tage styringen af din virksomheds regnskab.

Anette Sand, direktør, Regnskabsskolen

Anette Sand er stifter af Regnskabsskolen A/S og en flittig og populær foredragsholder om økonomi og ansatte for iværksættere og selvstændige. Hun underviser i og skriver bøger om regnskab og økonomi.

Tirsdag d. 26 november 2019 kl. 16.30-19.30

Tilmeld på arrangørens hjemmeside

AKA STARTUP, 4. SAL, VESTER FARIMAGSGADE 15, 1606 KØBENHAVN K

Læs mere og tilmeld dig på arrangørens hjemmeside