Øl og iværksætteri

V. Fængslet 2. ØST

Networking

På FÆNGSLET finder du kontorfællesskabet 2. Øst.    Vores fællesskab bygger på sparring på tværs af brancher, krydret med en god sjat portvin, lokalbrygget øl og viljen til at ville hinanden alt det bedste.   Diversitet er utrolig vigtig for sparring i vores konto...

På FÆNGSLET finder du kontorfællesskabet 2. Øst.

Diversitet er utrolig vigtig for sparring i vores kontorfællesskab og vi vil meget gerne invitere dig til en Tour De Celle, hvor du vil møde en udvalgt flok, som vil fortælle om deres vej fra tanke til firma, om bump på vejen og om nogle af alle de forskellige måder man kan være iværksætter eller selvstændig på.

Kom og få inspiration og viden, eller spørg løs, når du kan møde nogle af de mennesker, der driver alt fra enmandsfirmaer til virksomheder med op til 8-10 ansatte.

Vi kan ikke nå hele vejen rundt, for her er alt fra et Microbryggeri, et reklamebureau, et VR-firma, fotografer, folk der arbejder med bæredygtighed eller inden for sundhed, samt kreative personer inden for design, keramik og maleri. Og en hel del mere – kom selv og oplev det.

Vi slutter af i vores fælles køkken, hvor det er muligt at netværke og ikke mindst varme op til den store Torsdagsfest i den anden ende af huset, ved at smage en af de lokalbryggede øl fra HanGun Microbryggeri eller et glas portvin.

Sted: FÆNGSLET, Fussingsvej 8, 8700 Horsens

Tid: 15-00-16.45 – Vi mødes i Den Grønne Port/Hovedindgangen

Pris: Det er gratis at deltage

OBS: Max 40 deltagere.