Vækstfabrikken Køges Værksted: Skab overskuelighed og handlekraft som iværksætter

V. Erhvervshus Sjælland

Innovation

Skab overskuelighed og handlekraft som iværksætter  v/Michael Winther-Rasmussen, Future-Being Vækstfabrikken Køge inviterer til en session med fokus på handlekraft.  Kompleksiteten som selvstændig iværksætter er stor, og med det udfordres vores handlekraft. Vores drømme og ...

Skab overskuelighed og handlekraft som iværksætter
v/Michael Winther-Rasmussen, Future-Being

Vækstfabrikken Køge inviterer til en session med fokus på handlekraft.

Kompleksiteten som selvstændig iværksætter er stor, og med det udfordres vores handlekraft. Vores drømme og muligheder kan synes langt væk og svære at opnå. Det behøver dog ikke være sådan. Vi rummer alle sammen evnen til at komme tættere på målet og nedbryde forhindringerne, men det kræver at vi overvinder elefanterne i hverdagen.

Dette foredrag skal inspirere og motivere dig til at skabe handlekraft og gøre uoverskuelighed overskuelig.

Sessionen varer en time og vil indeholde et oplæg og tid til spørgsmål. Værkstedet er gratis og åbent for alle der er på vej med en virksomhed, er kommet i gang og den rutinerede iværksætter.

Om Værkstedet: Hver måned afholder Vækstfabrikken en session med fokus på et tema, der kan være med til at understøtte virksomhedens drift, salg og udvikling. Oplægsholder er erfaren på temaet og vil give værktøjer til at arbejde med området til gavn for din virksomhed.

Ved spørgsmål kontakt venligst:
Jes Pettersson - 2052 9404