GEW arrangement

Undgå greenwashing i din grønne kommunikation inden for turisme

V. Erhvervshus Midtjylland

Onsdag d. 30 november 2022 kl. 09.00-10.00
Markedsføring
Strategi

Kunder, forbrugere og omverdenen stiller højere og højere krav til, at virksomheder har en grøn profil. Derfor er der de seneste år også kommet et øget fokus på "greenwashing". Begrebet dækker over, at nogle virksomheder i deres kommunikationen forsøger at gøre deres produkter eller ydelse...

Læs mere i fanen "Om eventet".

  • Om eventet
  • Oplægsholdere (keynotes)
  • Tid og sted
  • Mere info

Kunder, forbrugere og omverdenen stiller højere og højere krav til, at virksomheder har en grøn profil. Derfor er der de seneste år også kommet et øget fokus på "greenwashing". Begrebet dækker over, at nogle virksomheder i deres kommunikationen forsøger at gøre deres produkter eller ydelser grønnere, end hvad de reelt kan dokumentere, de er.

Derfor skal du som virksomhedsejer være super skarp på kommunikationsindsatsen, når du brander din virksomheds grønne profil, hvis du vil undgå at falde i greenwashing-fælden.

På dette webinar får du konkrete eksempler, tips og tricks til, hvordan du gør din grønne kommunikation skarp, så du roligt kan markedsføre jeres arbejde med grøn omstilling og bæredygtighed.

Hvem kan deltage?

Webinaret er målrettet midtjyske iværksættere og virksomheder inden for turisme, restauration, hotel og oplevelseserhvervene.

Når du har deltaget på webinaret:

... så kan du: bedre kommunikere og markedsføre grønne budskaber uden risiko for greenwashing.

... så ved du: mere om lovgivning, regler og retningslinjer inden for kommunikation og markedsføring af grøn omstilling og bæredygtighed.

... så har du fået: kendskab til forbrugerombudsmandens kvikguide om miljømarkedsføring til virksomheder.

Tilmeld dig event