Busturen går til den sydafrikanske ambassade, hvor ambassadør Magubane modtager os til et aktivt møde om dansk eksport til Sydafrika, og hvad Sydafrika søger hos os. Under turen vil du få uvildig sparring på din strategi og input til, hvordan du bedst kan sælge dine produkter, skabe værdiful...
Læs mere i fanen "Om eventet".
Busturen går til den sydafrikanske ambassade, hvor ambassadør Magubane modtager os til et aktivt møde om dansk eksport til Sydafrika, og hvad Sydafrika søger hos os. Under turen vil du få uvildig sparring på din strategi og input til, hvordan du bedst kan sælge dine produkter, skabe værdifulde relationer samt hvilke aspekter du skal være særdeles opmærksom på. Dette sker med aktive debatter, erfaringsudveksling og workshops ombord.
Turens formål og fokus er at booste midtjyske virksomheders adgang til fjerne eksportmarkeder, og hver virksomhed vil blive individuelt udfordret af Lars Siggaard Andersen fra Andersen Consult. Lars har særdeles stærke relationer og viden om de afrikanske markeder med et særligt kendskab til lande i det nordlige, sydlige og østlige Afrika som eks. Marokko, Egypten, Tunesien, Kenya, Tanzania, Ghana og Sydafrika gennem mange års arbejde i regionen og med 10+ gennemførte erhvervsdelegationer dertil og en lang række individuelle eksportprojekter til markederne.
Så har du brug for nye øjne og perspektiver og ønsker faglig og kompetent sparring, er udviklingsmødet relevant for dig.
Eksportbussen er en VIP samarbejdsbus, som sætter retning mod København fra Århus kl. 8.00, og vi regner med at være i Aarhus igen kl. 18.00. Der vil være forplejning ombord.
Inden turen vil der blive afholdt et forberedende møde, hvor vi indkredser jeres interesser og udfordringer. Efter busturen får du en mail med konkrete anbefalinger om, hvad der vil være hensigtsmæssigt at gøre samt informationer og gode råd om tilskudsmuligheder eller åbenlyse markedsmuligheder, du evt. kan opsøge.
Vi forventer, at der deltager ca. 8-10 virksomheder, og emnerne for mødet i bussen vil bl.a. være:
Eventet er afholdt.
Eventet er afholdt