Morgendagens salg og salgsledelse

V. Erhvervshus Hovedstaden

Salg

Morgendagens salg og salgsledelse Bliv klogere på den nyeste forskning indenfor salg og salgsledelse, samt hvorfor discipliner som det virtuelle salg er kommet for at blive. Bliv inspireret gennem indblik i seneste undersøgelser og gode cases, og lær hvilke salgsudfordringer og -dyder, der kan...

Morgendagens salg og salgsledelse

Bliv klogere på den nyeste forskning indenfor salg og salgsledelse, samt hvorfor discipliner som det virtuelle salg er kommet for at blive. Bliv inspireret gennem indblik i seneste undersøgelser og gode cases, og lær hvilke salgsudfordringer og -dyder, der kan holde dig på sporet af dine vækstplaner.

Alt det du skal være opmærksom på for at opnå succes i salget

Den nyeste forskning viser, at danske B2B-virksomheder kan forløse deres fulde vækstpotentiale ved at arbejde mere strategisk og professionelt med deres salg.

Vi dykker ned i undersøgelserne og i cases, der belyser, hvad det er du som salgsleder og resten af din organisation skal have fokus på for at sikre væksten fremadrettet. Vi kigger også nærmere på begreber som det virtuelle salg og drøfter, hvorfor det er en disciplin, der er kommet for at blive.

Målet er, at du som salgsleder bliver inspireret til at gå hjem og arbejde videre med områder i dit salg, som ikke har haft tilstrækkelig fokus og som vil kunne have betydelig effekt på jeres kommende salgsresultater.

Er du nysgerrig på, hvordan man skaber morgendagens salgsorganisation og får større salgskraft? Så er dette online event for dig.

Det får du ud af at deltage

• Du får indsigt i seneste forskning indenfor salg.
  • Du får indsigt i de vigtigste udfordringer, som skal mestres for at øge salgskraften i salgsteamet.
  • Du lærer 7 salgsdyder, der øger din salgssucces markant.

Målgruppe:

Sælgere og salgsledere i SMV'ere med fokus på B2B salg.

OBS: Deltagelse kræver, at man arbejder med B2B salg og har en salgsorganisation på +3 medarbejdere.