Se, smag, spørg - mød Hovedstadens iværksættere!

V. Erhvervhus Hovedstaden

Grøn (gen)start
Innovation

Det er os en uovertruffen fornøjelse at byde jer indenfor til: Se, smag, spørg - mød Region Hovedstadens iværksættere! Eventet foregår i Food Space i Kødbyen. Selvom Food Space emmer af spirende fødevare iværksætter, vil du også kunne møde en masse andre spændende iværksættere. Du ...

Eventet foregår i Food Space i Kødbyen. Selvom Food Space emmer af spirende fødevare iværksætter, vil du også kunne møde en masse andre spændende iværksættere. Du kan se alt fra en grafisk facilitator, over en te producent til sælgere af fransk kunst. Der vil naturligvis også være lidt lækkert til smagsløgene, når du ved vores fødevareiværksættere, kan smage spændende smagsprøver!

Skulle du gå hen og blive nysgerrig på hvordan vi hjælper iværksættere, eller er der opstået en idé? Så kan du snakke med de dygtige forretningsudviklere, fra Erhvervshus Hovedstaden.

Eventet er en del af den fælleseuropæiske kampagne EU in my region /Europe in my region, som er støttet af EU.

Olivia Faxhøj
ofl@ehhs.dk