Netværksmorgen: Grøn SMV og CSR? Hvorfor og hvordan!

V. Ecopark, Erhvervsakademi Aarhus

Onsdag d. 20 november 2019 kl. 07.30-10.00
Markedsføring
Networking
Strategi

Har du en grøn forretningsidé, du er ved at udvikle? Er du allerede godt i gang med at bygge en forretning op om dit miljøvenlige produkt? Kunne du godt bruge nogle gode råd og inspiration til, hvordan du bruger dine grønne værdier til at blive tydeligere i din markedsføring? Så kom og bli...

Læs mere i fanen "Om arrangementet".

• Om arrangementet

Så kom og bliv klogere på CSR for grønne virksomheder på dette morgenmøde  – det er GRATIS – og vi giver en lækker morgenmad!

Corporate Social Responsibility (CSR) og bæredygtighed er på alles læber og stadigt flere virksomheder orienterer sig i en mere ansvarlig retning. Men hvilke CSR-tiltag er de rigtige at vælge for den enkelte virksomhed, hvordan skal CSR indtænkes i forretningen og kan det overhovedet betale sig at arbejde med emner som klima, bæredygtighed, deleøkonomi, socialt ansvar, purpose etc..  Det skal vi se nærmere på denne morgen – sammen med indsigter i hvordan virksomheden bedst fortæller verden om sin ansvarlighed.

Vi får desuden besøg af Ecopark-virksomheden Envirolyte, der vil fortælle lidt om, hvordan de arbejder med CSR. Til slut går vi over og ser Envirolytes værksted.

Program:

7.30 – 7.45 Velkomst og morgenmad
7.45 – 9.15 Hvordan tænker du CSR ind i forretningen og får størst udbytte af indsatsen? Oplæg v. Anna Karina Kjeldsen, Erhvervsakademi Aarhus
9.15-9.30 Pause og netværk
9.30 – 10.00 Case og værkstedsbesøg:
Envirolyte Technology – Hvordan CSR præger det daglige arbejde, mere struktur med højere krav og værdi fra indkøb til salg af vore løsninger
10.00 Farvel og tak for denne gang

Anna Karina Kjeldsen er lektor på Erhvervsakademi Aarhus, hvor hun bl.a. underviser i markedsføring og branding​. Hun forsker desuden i CSR.

Onsdag d. 20 november 2019 kl. 07.30-10.00

Tilmeld på arrangørens hjemmeside

Ecopark

Bautavej 1A