Inspirationsdag for arrangører - København

V. Dansk Iværksætter Forening

Networking

Danmarks største iværksætterkampagne er tilbage. Vi kick-starter Danmarks involvering i det globale initiativ: Global Entrepreneurship Week ved at invitere alle, der er interesseret i at være med i dette års iværksætteruge til netværks- og inspirationsmøde i København.  Du kan blive ...

Du kan blive en del af Global Entrepreneurship Week Denmark ved at sætte fokus på iværksætteri og afholde lokale events for iværksættere i uge 47. Ved at afholde events i dit lokalområde inspirerer du eksisterende og potentielle iværksættere med ny viden, indsigt og netværk.

Kom og bliv inspireret til hvordan du kan afholde events, mød netværket og hør hvordan du bliver en del af Global Entrepreneurship Week Denmark

På mødet har du mulighed for networking og sparing med andre eventarrangører, som arbejder med iværksætteri, og du kan stille alle dine spørgsmål og komme med input til sekretariatet for Global Entrepreneurship Week Denmark. Derudover har vi også hentet inspiration fra iværksættere udefra, som holder oplæg på dagen.

Erfaringen viser, at der skal afsættes rigeligt med tid til spørgsmål - og det skal vi nok sørge for at der bliver tid til.

PROGRAM

12.45 Registrering

13.00 VELKOMST
v. Peter Kofler, formand, Dansk Iværksætter Forening

13.10 INSPIRATIONSOPLÆG: Iværksætternes rolle i den grønne udvikling
v. Lasse Alfastsen, founder Sustainable Change Makers

13.25 SENESTE NYT FRA GEW: Praktik og arrangør-deltagelse i GEW-ugen
v. Margit Lind, projektkonsulent, Dansk Iværksætter Forening og Emilie Fuglsang, projektleder, Global Entrepreneurship Week Denmark

13.50 INSPIRATIONSOPLÆG
v. Morten Lagstrøm, Kommunikations- og Økonomichef, Tænketanken Frej

14.10 WORKSHOP: HVORDAN FÅR ALLE MEST MULIGT UD AF GEW?

14.40 Q&A OG NETWORKING

15.00 TAK FOR I DAG

Lasse Alfastsen

Lasse er social iværksætter og kommunikationsrådgiver. Han driver i dag sin egen kommunikationsvirksomhed; Bæredygtig Kommunikation. Igennem en årrække har Lasse stiftet forskellige initiativer, som bl.a. tæller forskellige virksomheder, en tænketank, innovationsprojekter, bæredygtigheds- og kommunikationsnetværk, podcasts mm. Alt sammen omhandlende den grønne dagsorden med udgangspunkt i verdensmålene. Han er desuden medstifter af Sustainable Change Makers, som er et ambitiøst netværk af unge bæredygtige forandringsagenter.

Morten Lagstrøm er Kommunikations- og Økonomichef for Tænketanken Frej