GEW Kick off i Århus for arrangører

V. Dansk Iværksætter Forening og Erhvervsstyrelsen

Arrangementet er afholdt.
GEW-tema: Verdensmålene

Kom til gratis Kick Off i Århus Erhvervsstyrelsen og Dansk Iværksætter Forening arrangerer i samarbejde med INCUBA i Århus en gratis Kick Off for dig, der vil være arrangør eller overvejer at afholde events under Danmarks Iværksætteruge 2018. Vi vil gerne løfte Danmarks Iværksætterug...

Læs mere i fanen "Om arrangementet".

• Om arrangementet

Kom til gratis Kick Off i Århus

Vi vil gerne løfte Danmarks Iværksætteruge til et endnu højere niveau – dette kan kun lykkes i samarbejde med jer, der afholder events under GEW-ugen. Derfor håber vi, I vil kigge forbi, når vi kommer til Århus og fortæller om årets GEW-kampagne.

På dagen får du relevante oplæg med viden, inspiration og praktisk information om at være arrangør.

Bliv også inspireret af Postevand, som sætter Verdensmålene forrest som det primære formål - dernæst profit.

Vi fortæller desuden om, hvorfor vi i år har valgt Verdensmålene som tema.

Vi slutter af med networking, hvor du får mulighed for at drøfte din event idé med andre elle finde eventuelle samarbejdspartnere til en mulig event.

Det foregår mandag den 22. oktober kl. 13.00 - 15.00 hos INCUBA på Navitas i INCUBA Pier Venue, Inge Lehmanns Gade 10, 1. sal, 8000 Aarhus C

Det er gratis at deltage, men husk at tilmelde dig.

Program:

13.00: Velkomst v/ Arna Vesterdal, Direktør, INCUBA

13.10: Nyt fra GEW Denmark

13.15: Verdensmålene som en linse at se finansiering igennem
v/ Peter Bruun, Head of Communication and CSR, Vækstfonden

13.30: Vi sætter Verdensmålene forrest                                                                                                              v/ Jesper K. Strange Kjeldsen, co-founder i startuppen Postevand fortæller om deres fokus på at løse samfundsmæssige udfordringer som det primære - samtidig med de skaber profit

13.45: En virksomhed man kan være stolt af Reimer Ivang, CEO, Better World Fashion fortæller om sit fokus på at skabe en virksomhed der bygger på sund fornuft

14.00: Fordel ved at være arrangør under GEW

14.20: Q&A