Inspirationsdag for arrangører - Aarhus

V. Dansk Iværksætter Forening og Erhvervshus Midtjylland

Networking

Danmarks største iværksætterkampagne er tilbage. Sammen med Erhvervshus Midtjylland kick-starter vi Danmarks involvering i det globale initiativ: Global Entrepreneurship Week ved at invitere alle, der er interesseret i at være med i dette års iværksætteruge til netværks- og inspirationsmøde i Aarhus.

Du kan blive en del af Global Entrepreneurship Week Denmark ved at sætte fokus på iværksætteri og afholde lokale events for iværksættere i uge 47. Ved at afholde events i dit lokalområde inspirerer du eksisterende og potentielle iværksættere med ny viden, indsigt og netværk.

Kom og bliv inspireret til hvordan du kan afholde events,mød netværket og hør hvordan du bliver en del af Global Entrepreneurship Week Denmark

På mødet har du mulighed for networking og sparing med andre aktører, som arbejder med iværksætteri, og du kan stille alle dine spørgsmål og komme med input til sekretariatet for Global Entrepreneurship Week Denmark. Derudover har vi også hentet inspiration fra iværksættere udefra, som holder oplæg på dagen.

Erfaringen viser, at der skal afsættes rigeligt med tid til spørgsmål - og det skal vi nok sørge for at der bliver tid til.

PROGRAM

13.00 Registrering, sandwich og networking

13.30 VELKOMST
v. Anna Maria Sønderholm, udviklingschef, Erhvervshus Midtjylland

13.45 Iværksætternes rolle i den grønne udvikling
v. Margit Lind, projektkonsulent, Dansk Iværksætter Forening

14.00 INSPIRATIONSOPLÆG: At kaste sig ud i det
v. Stine Højland, iværksætter og stifter af nyt tøjmærke.

14.20 SENESTE NYT FRA GEW:  Praktik og arrangør-deltagelse i GEW-ugen
v. Emilie Fuglsang, projektleder, Global Entrepreneurship Week Denmark

14.40 INSPIRATIONSOPLÆG: Fra idealisme til Business
v. Erik Serritslev Jørgensen, Direktør, Upcycling Scandinavia
Genbrugs-iværksættere har fundet forretningen i en 100% upcyclet stol. Om circulær økonomi, bæredygtige produkter og en bundlinje, der viser positive resultater.

15.00 WORKSHOP: HVORDAN FÅR ALLE MEST MULIGT UD AF GEW?

15.30 Q&A OG NETWORKING

16.00 TAK FOR I DAG