Masterclass: How to fund!

V. Construction Center Denmark

Networking
Funding

Tips og tricks til kapitalrejsning I rollen som Investment Manager ved VÆKSTFONDEN, er Johan til daglig ansvarlig for investeringer og virksomhedsudvikling i tidlig stadie venture investeringer på tværs af brancher. Vi sætter derfor denne morgen fokus på tips og tricks til kapitalrejsning sa...

Tips og tricks til kapitalrejsning

I rollen som Investment Manager ved VÆKSTFONDEN, er Johan til daglig ansvarlig for investeringer og virksomhedsudvikling i tidlig stadie venture investeringer på tværs af brancher. Vi sætter derfor denne morgen fokus på tips og tricks til kapitalrejsning samt fundings- og investeringslandskabet – set fra founderens perspektiv.

Denne masterclass sætter spot på de typiske opmærksomhedspunkter og fodfejl ved kapitalrejsning i en start-up – og gode erfaringer / tips-&-trick gives videre, således du går derfra med konkrete redskaber til udviklingen af din start-up.

Det danske fundings- og investeringslandskab er stærkt påvirket af Covid-19, accelererende markeder, nye fokusområder i brancherne (sustainability, digitalisering, etc.), nye kapitalstrømme etc., hvor nye finansielle programmer og strukturer har set dagens lys – mens andre er lukket ned. Du vil denne morgen derfor også blive opdateret på aktuelle investeringslandskab – samt hvilke programmer og muligheder der igennem VÆKSTFONDEN er muligt.

Efter oplægget bliver Johan hængende i miljøet, hvor der er mulighed for 1:1 sparring.

Praktisk info:

Adresse:

Construction Center Denmark, Banegårdsgade 2, Campus Horsens

Tidspunkt:

Tirsdag den 09. november

Tidsplan (detaljeret):

08:45 – 09:00 Morgenbrød og mingling

09:00 – 09:45 MasterClass + Q&A

09:45 – 10:00 Netværk og mingling

Målgruppe:

Start-ups og Scale-ups fra miljøet i Construction Center Denmark og byens øvrige iværksætterlandskab.

Johan Bitsch Nielsen, Investment Manager, VÆKSTFONDEN

Jakob Søndergaard