GEW arrangement

Smag på TikTok

V. Business Kolding

Fredag d. 11 november 2022 kl. 08.30-10.00
Markedsføring

Hvordan kan man som virksomhed og/eller brand bruge TikTok? Hvad er TikTok egentlig? Er det kun et sted for 16-årige som elsker dansevideoer? Nej. På 1,5 time prøver Philip Jensen at gøre dig klogere på det “nye” sociale netværk – og hvorfor man ikke bare kan tage sine Instagram-rekla...

Læs mere i fanen "Om eventet".

  • Om eventet
  • Oplægsholdere (keynotes)
  • Tid og sted
  • Mere info

Hvordan kan man som virksomhed og/eller brand bruge TikTok?

Hvad er TikTok egentlig? Er det kun et sted for 16-årige som elsker dansevideoer? Nej. På 1,5 time prøver Philip Jensen at gøre dig klogere på det “nye” sociale netværk – og hvorfor man ikke bare kan tage sine Instagram-reklamer og genbruge dem.

Vi skal forbi: 

  • Hvad TikTok er og hvad det ikke er
  • Hvorfor burde du starte på TikTok netop nu!
  • Hvilke strategier kan man bruge som virksomhed og/eller brand?
  • En hurtigt (live) case hvor vi laver en TikTok

Dagens oplægsholder er Philip Jensen, Art Director hos Arlas in-house bureau The Barn. The Barn står blandt andet for Arlas kampagner på Snapchat og TikTok.

Fredag d. 11 november 2022 kl. 08.30-10.00

Link til tilmelding eller online deltagelse:

https://www.businesskolding.dk/arrangementer/smag-paa-tiktok

Pakhuset, Sdr. Havnegade 7, 6000 Kolding


Læs mere og tilmeld dig på arrangørens hjemmeside

Læs mere

Kontaktpersoner

Tina Nikolajsen