Hvad kan I overveje, når I skaber virksomhedens visuelle identitet? Jeres virksomheds visuelle udtryk afgør det førstehåndsindtryk, virksomheden giver. Er udtrykket seriøst, professionelt, opfindsomt? Eller sjusket og tilfældigt? Og hvilken forventning giver det kunderne, inden de indleder ...
Læs mere i fanen "Om eventet".
Hvad kan I overveje, når I skaber virksomhedens visuelle identitet?
Jeres virksomheds visuelle udtryk afgør det førstehåndsindtryk, virksomheden giver. Er udtrykket seriøst, professionelt, opfindsomt? Eller sjusket og tilfældigt? Og hvilken forventning giver det kunderne, inden de indleder et samarbejde med jer?
Med et professionelt og stilsikkert visuelt udtryk bliver jeres virksomhed og jeres produkter opfattet som en seriøs og attraktiv mulighed – uanset hvilket marked I arbejder med.
Hvordan skaber man så “den rigtige” visuel identitet? Og hvilke designprincipper vil være gode at kende, når I skal skabe en rød tråd i virksomhedens visuelle identitet?
Jane Bundgård Lauridsen fra Zymbolik vil i denne servering bl.a. fortælle om:
Marketing á la Carte
Marketing á la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I otte serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.
![]() | Underviser Jane Bundgård Lauridsen er mennesket bag Zymbolik. Passionen for design og visuel kommunikation har drevet hele Janes arbejdsliv – fra hendes uddannelse som grafisk designer ved Designskolen Kolding til etableringen af Zymbolik. Med kamera, skitseblok og notesbog i hånden bliver Jane ved med at opsøge og afsøge ideer, ny inspiration og udvikling. |
Eventet er afholdt.
Eventet er afholdt