Iværksættercafe - Kick off

Onsdag d. 20 november 2019 kl. 08.00-18.00
Networking
Strategi

Kom med til Kick off for vores nye iværksættercafe. Vær med til at åbne Esbjergs nye iværksættercafe. Som fremadrettet vil blive afholdt den første torsdag i måneden. Iværksættercafeen giver mulighed for, at man kan netværke med andre i iværksættermiljøet i Esbjerg og arbejde med sin...

Kom med til Kick off for vores nye iværksættercafe.

Iværksættercafeen giver mulighed for, at man kan netværke med andre i iværksættermiljøet i Esbjerg og arbejde med sin ide eller virksomhed i et kreativt, inspirerende og levende miljø om formiddagen. Mens der om eftermiddagen vil være faglige indlæg, som inspirerer, motiverer og understøtter jeres udvikling og forretninger. Under iværksættercafeen vil det være muligt at booke en tid med en erhvervskonsulent, advokat og revisor, så man kan få én til én sparring.

Første gang vil vi arbejde os ind på jeres ønsker til iværksættercafeen, så vi kan sætte kursen for fremtidens iværksættercafeer.
Efterfølgende vil erhvervskonsulent, Randi Høxbro, præsentere, hvordan Business Esbjerg kan understøtte iværksættere, samt nogle af de værktøjer, det kan være godt at kende til.

Vi glæder os til at se jer!

Arrangementet er en del af Global Entrenpreneurship week, som er en verdensomspændende begivenhed, hvor over 170 lande deltager. Det vil vi støtte op omkring i Business Esbjerg. Årets tema er Bæredygtighed og Grønt Iværksætteri.

Der er kaffe, the og koldt vand på kanden hele dagen, og du har mulighed for at købe frokost og andre lækkerier i caféen på biblioteket.

Vi glæder os til at se dig!

Program for dagen

Kl. 8-12: Arbejdscafe – hvor du arbejder på din ide eller virksomhed

Kl. 12-13: Frokost (egenbetaling)

Kl. 13-15: Netværksmøde – Fremtidens iværksættercafe

Kl. 15-17: Dagens indlæg – Erhvervskonsulent, Randi Høxbro, fortæller om værktøjet Væksthjulet og derefter arbejdes der med værktøjet omkring din forretningsidé

Book sparring – Der er mulighed for at booke en tid til sparring med erhvervskonsulent, advokat eller revisor.

Du kan deltage så ofte du vil i de månedlige iværksættercafé og dermed løbende få svar på dine spørgsmål samt få afklaret de næste skridt i din virksomheds udvikling.

Er du interesseret i flere spændende arrangementer omkring iværksætteri i området, så se her: https://www.businessesbjerg.com/da/virksomhed/etablering-af-virksomhed/global-entrepreneurship-week-2019/

Randi Høxbro, Ehvervskonsulent ved Business Esbjerg

Onsdag d. 20 november 2019 kl. 08.00-18.00

Tilmeld på arrangørens hjemmeside