- Denne begivenhed er allerede afholdt.
Styrk din detailforretning – fokus på den digitale kunderejse

Med en klar digital kunderejse kan du få flere kunder i butikken og flere varer over disken
Kundernes rejse starter ofte online, og de forventer, at din butik kan levere en sammenhængende oplevelse – både fysisk og digitalt.
Dette workshopforløb er til dig, der:
- Allerede driver en fysisk butik og vil prøve kræfter med e-handel.
- Har en webshop og ønsker at udvikle og styrke den.
- Ønsker at skabe en hybrid forretning, hvor online og offline spiller sammen.
Hvad får du ud af forløbet?
- Indsigt i den digitale kunderejse, fra online søgning til fysisk køb (og omvendt).
- Konkrete værktøjer til at optimere butik, webshop og kundeoplevelser.
- Redskaber til butiksoptimering, så der er balance i forretningen.
- En målrettet markedsføringsstrategi, hvor online og offline supplerer hinanden.
- Google My Business, Søgemaskineoptimering, Google Ads og Sociale medier, samt nyhedsbreve og kampagner i butikken.
Det er, bortset fra din tid og entusiasme, gratis at deltage.
Din guide på vejen fra god idé til god forretning
På workshopforløbet møder du Peter Skjold Mogensen fra Retail Academy. Peter har han mange års erfaring med detailhandlen, og har hjulpet masser af iværksættere gennem hans virke i projektet Styrket Erhverv i Gadeplan og som lektor på CPH Business. Med hans ekspertise og praktiske tilgang får du de nødvendige redskaber til at styrke din forretning og navigere i den moderne detailhandel.
Hvor & hvornår
Workshopforløbet består af 4 online workshops.
Workshop 1: Digital kunderejse og digitale forbrugere
03-11-2025: 18.00 – 21.00
Online
Workshop 2: Fokus på gratis annoncering
10-11-2025: 18.00 – 21.00
Online
Workshop 3: Fokus på betalt annoncering
17-11-2025: 18.00 – 21.00
Online
Workshop 4: Butikkens digitale strategi
24-11-2025: 18.00 – 19.00
Online
