Hold dig opdateret!
Tilmeld dig Danske Iværksætteres nyhedsbrev, og få de seneste nyheder om aktiviteter og events fra GEW Danmark og GEW-netværket direkte i din indbakke.
Tilmeld dig Danske Iværksætteres nyhedsbrev, og få de seneste nyheder om aktiviteter og events fra GEW Danmark og GEW-netværket direkte i din indbakke.
Som mennesker har vi en tendens til at antage, at andre ser verden på samme måde som os selv. Når vi kommunikerer, forventer vi ofte, at vores budskab bliver forstået præcis som vi mente det. Men når en konflikt opstår, kan det komme som en overraskelse, at modtageren opfattede vores ord helt anderledes.
I en travl hverdag er det ofte nemmere at tolke hurtigt på, hvad andre siger, frem for at være nysgerrige og spørge ind til, hvad de egentlig mente. Det skyldes ofte, at vi ikke tager os tid til at være mentalt til stede.
Dette oplæg giver dig indsigt i kommunikationsprocessen og de faldgruber, der kan føre til konflikter. Du vil lære, hvordan du kan forbedre dine evner som både afsender og modtager af budskaber, og få redskaber til at håndtere svære samtaler, før de udvikler sig til konflikter, der kan skade relationer.
Vi kommer ind på: