Deprecated: Optional parameter $input declared before required parameter $form_state is implicitly treated as a required parameter in /var/www/vhosts/gew.dk/httpdocs/sites/all/modules/date/date_popup/date_popup.module on line 270

Deprecated: Optional parameter $data declared before required parameter $name is implicitly treated as a required parameter in /var/www/vhosts/gew.dk/httpdocs/sites/all/modules/entity/modules/callbacks.inc on line 229

Deprecated: Optional parameter $data declared before required parameter $name is implicitly treated as a required parameter in /var/www/vhosts/gew.dk/httpdocs/sites/all/modules/entity/modules/callbacks.inc on line 259

Deprecated: Optional parameter $file declared before required parameter $entity_type is implicitly treated as a required parameter in /var/www/vhosts/gew.dk/httpdocs/sites/all/modules/entity/modules/callbacks.inc on line 837

Deprecated: Optional parameter $account declared before required parameter $entity_type is implicitly treated as a required parameter in /var/www/vhosts/gew.dk/httpdocs/sites/all/modules/entity/modules/callbacks.inc on line 837

Deprecated: Optional parameter $entity declared before required parameter $entity_type is implicitly treated as a required parameter in /var/www/vhosts/gew.dk/httpdocs/sites/all/modules/entity/modules/callbacks.inc on line 857

Deprecated: Optional parameter $account declared before required parameter $entity_type is implicitly treated as a required parameter in /var/www/vhosts/gew.dk/httpdocs/sites/all/modules/entity/modules/callbacks.inc on line 857

Deprecated: Optional parameter $values declared before required parameter $entity_type is implicitly treated as a required parameter in /var/www/vhosts/gew.dk/httpdocs/sites/all/modules/entity/modules/callbacks.inc on line 865

Deprecated: Optional parameter $view_mode declared before required parameter $entity_type is implicitly treated as a required parameter in /var/www/vhosts/gew.dk/httpdocs/sites/all/modules/entity/modules/callbacks.inc on line 971

Deprecated: Optional parameter $langcode declared before required parameter $entity_type is implicitly treated as a required parameter in /var/www/vhosts/gew.dk/httpdocs/sites/all/modules/entity/modules/callbacks.inc on line 971

Deprecated: Optional parameter $checkbox declared before required parameter $input is implicitly treated as a required parameter in /var/www/vhosts/gew.dk/httpdocs/sites/all/modules/views_php/views_php.module on line 44

Fredagsbar: Samfundets iværksættere

StartUp Planet 2023

Vi står over for en stigende udfordring: Færre skal forsørge flere. Hvordan kan iværksætteri være nøglen til at løse dette komplekse dilemma?

Deltag og vær med til at skabe fremtiden

Vores samfund står over for komplekse udfordringer, hvor den aldrende befolkning og reduktionen af arbejdsstyrken skaber pres på sundheds- og ældreområdet - og børn og unges trivsel er fortsat en meget omdiskuteret samfundsudfordring. Til eventet har vi inviteret inspirende iværksættere, som allerede har udviklet innovative løsninger til nogle af samfundets udfordringer.

Samtidigt sætter vi fokus på, hvordan rammerne egentlig er for velfærdsiværksætteri, når man har udviklet en innovativ løsning, som gerne vil udbrede til landets kommuner eller regioner. Fordi hvad er det egentlig, der skal til for at løse samfundets udfordringer?

Hvorfor burde du deltage i dette event?

• Inspirerende Indsigter: Hør fra iværksættere, der allerede har udfordret status quo og skabt forandringer i samfundet. Få indblik i deres rejse og lær af deres erfaringer.
  • Fremtidens problemknusere: Sammen udforsker vi, hvordan teknologi, innovation og nytænkning kan være afgørende for at omforme vores samfund. Bliv en del af samtalen om, hvordan iværksætteri kan være katalysatoren for forandring og forbedring i vores velfærdssamfund.
  • Netværk og Udfordringer: Efter en inspirerende konference får du mulighed for at deltage i en udfordrende plenum-session og netværke med ligesindede. Del dine perspektiver og vær med til at skabe løsninger.

Vi afslutter hele eventet med en åben fredagsbar, hvor du kan fortsætte samtalerne, knytte forbindelser og udforske et udvalg af teknologiske løsninger.

Eventet er gratis og afholdes på dansk.

Emma Øyås