Skrevet af: Helle Vogt Mikkelsen
23 okt 2017

Få styr på det juridiske – og vind to timers gratis advokathjælp

Det betaler det sig at have styr på juraen fra starten når du realiserer iværksætterdrømmen, for der er mange ting at være opmærksom på.

Hvis man går med en drøm om at starte en virksomhed, er fokus sandsynligvis på omsætning, og alt for mange iværksættere fravælger derfor at søge
rådgivning under opstartsprocessen, fordi de tror, det er for dyrt. Men faktisk kan det få store konsekvenser, hvis ikke man fra start har juraen på plads.
Selvom det er vigtigt, at man allerede i opstartsfasen har styr på de juridiske forhold, skal det selvfølgelig hverken bevirke, at man bliver skræmt eller holder sig tilbage, hvis man går rundt med en god forretningsidé. Det handler blot om at gribe de muligheder, der opstår, og komme godt fra start.

DELACOUR slår dørene op til et gratis arrangement for iværksættere den 14/11, hvor vi kommer omkring valg af selskabsform, den nye markedsføringslov, persondata, og hvad man skal huske på når man ansætter sin første medarbejder. Her trækker vi lod blandt de fremmødte om to timers gratis rådgivning af en af vores advokater.

Læs mere her.

Få den hjælp du søger