Sådan får din virksomhed succes med LinkedIn

Erhvervhus Hovedstaden

Sådan får din virksomhed succes med LinkedIn

Din forbindelse til et større marked – bliv koblet op på den digitale vækstrejse med os som guide. Få større forståelse for online markedsføring og salg, samt en målrettet plan at gå videre med. Alt sammen på kun én dag med fokus på BtB salg, og hvordan du gennem LinkedIn, kan skabe kendskab og flere kunder.

Udnyt den digitale værktøjskasse

I en tid, hvor vi som forbrugere bliver bombarderet med nye og spændende produkter og services, og hvor vi som virksomhedsejere inden for få sekunder skal sikre, at kunder bliver opmærksomme på vores produkter, kan digital marketing være den rigtige måde at nå kunder og få skabt kendskab og interesse nok til, at et køb gennemføres.

I løbet af formiddagen vil Jeanette og Mads med relevante cases, fortælle om, hvordan du arbejder med værditilbud og kunder for at øge din tilstedeværelse og synlighed online. Gennem forløbet opnåes en dybere indsigt i den digitale marketing værktøjskasse, og du vil få tips og tricks til at skabe, optimere og skalere succesfulde hjemmesider og webshops.

Forløbet resulterer i en handlingsplan for din virksomheds digitale marketing, der vil kunne løfte din virksomhed til næste niveau.

Senere på formiddagen får vi besøg af Elite Advertising, som er det førende LinkedIn markedsføringsbureau i Norden. Her vil du møde de to stærke inspiratorer, Daniel Tonsen og Emil Jess Jensen, som er stiftere og partnere i Elite Advertising. De vil fokusere på leadgenerering, specifikke målretningsmuligheder og kreative strategier, der kan skalere dit BtB-salg med LinkedIn annoncering.

Uanset om du er kommerciel ansvarlig, salgsansvarlig eller marketingansvarlig, er det essentielt at få marketing til at supportere salget og kunne måle på den omsætning, BtB marketinginitiativerne skaber.

Du vil bl.a. blive guidet igennem, hvordan du opsætter en målgruppe på LinkedIn, som sørger for, at +90% af dine potentielle kunder ser dine annoncer.

Derudover vil du lære om do's and dont's baseret på erfaringer, som har hjulpet danske og internationale virksomheder med at få BtB leads til en værdi af +1.200.000.000 DKK.

Formålet, er at give et konkret indblik i, hvordan LinkedIn annoncering skaber relevant leadgenerering til din BtB forretning.

Målgruppe

Forløbet henvender sig til BtB-virksomheder, som sælger fysiske produkter eller tilbyder services, hvor målet er at sælge og markedsføre gennem sociale kanaler.

• Virksomhedsejere, der overvejer hvordan de kan optimere deres online salg gennem egen website og SoMe-kanaler.
  • Virksomheder, der har et produkt eller en service og ønsker at optimere sin prissætning og relation overfor sine kunder.
  • Anvender digital marketing i dag med budget på minimum 5.000 kr./mdr.
  • Har haft CVR nummer i mere end 3 år.

• Introduktion til workshoppen og præsentation af udvalgte cases
  • Workshop med øvelser
  • Intro til LinkedIn annoncering