GEW arrangemnet

DEN FØRSTE MEDARBEJDER

V. HIP Iværksætterhuset

Arrangementet er afholdt.
Kapital, finansiering og økonomi
Rådgivning
Strategi Ledelse

På denne workshop får du overblik over ansættelsesprocessen. At ansætte den første medarbejder er en kæmpe beslutning. Ansvarsfordeling, økonomi og den sociale dynamik - workshoppen gennemgår de vigtigste overvejelser, der går forud for beslutningen om at ansætte den første medarbejder. ...

Læs mere i fanen "Om arrangementet".

  • Om arrangementet
  • Oplægsholdere (keynotes)
  • Tid og sted
  • Mere info

På denne workshop får du overblik over ansættelsesprocessen. At ansætte den første medarbejder er en kæmpe beslutning. Ansvarsfordeling, økonomi og den sociale dynamik - workshoppen gennemgår de vigtigste overvejelser, der går forud for beslutningen om at ansætte den første medarbejder.

Efter workshoppen har du kendskab til de vigtige beslutninger, der opstår, inden du ansætter den første medarbejder. Du har fået et indblik i, hvilken værdi en ny medarbejder kan og skal generere for, at det giver mening for din virksomhed. Derudover får du også viden om, alternativer til ansættelse og hvilken økonomi de forskellige engagementer indebærer. Endelig får du en række værktøjer til den egentlige ansættelse - såsom jobannonce, stillingsbeskrivelse og kontrakt- og forsikringsforhold.

Workshoppen kommer rundt om:

  • Det strategiske grundlag for beslutningen om ansættelse
  • Det økonomiske grundlag for ansættelse
  • Arbejdsprocesser og virksomhedens opgaver
  • Ansvarsfordeling mellem medarbejderne
  • Den nye medarbejders ansvarsområder

Målgruppe:

Dig der ønsker at ansætte en den første medarbejder.

Nina Marie W. Asmussen, erhvervsrådgiver og erhvervscoach, Københavns Erhvervshus

Nina er selv iværksætter og har flere succesfulde virksomheder og projekter bag sig. Ninas speciale er, at finde og omsætte den gode ide til handling. At identificere den rigtige strategi, at identificere de handlinger, der implementerer strategierne. Udgangspunktet for Nina er hendes kreative og flittige tilgang til enhver opgave.

Nina er ligeledes en meget dreven karriererådgiver og været ansvarlig for at udvikle metoder og kursusforløb, der har givet hundredvis af akademikere mod, retning og målsætning til at forfølge deres drømmekarriere. Nina har også selv haft den mere traditionel ledelseskarriere fra advokat til virksomhedsejer, hvor rekruttering og ledelsesansvar har været dagligdagen.
Nina er advokat, MBA, ICI coach, ICI erhvervscoach og mentaltræner.

Arrangementet er afholdt.

Læs mere og tilmeld dig på arrangørens hjemmeside

Læs mere

 
 

Få den hjælp du søger
til dine digitale udfordringer

Ring alle hverdage
mellem kl. 8.00-20.00.

Ring på 70 13 03 13

Du kan også skrive en mail

Tag kontakt nu
- Læs mere her

Et initiativ af IVÆKST

Hotlinen er lukket.

Få den hjælp du søger
til dine digitale udfordringer

Ring alle hverdage
mellem kl. 8.00-20.00.

Ring på 70 13 03 13

Du kan også skrive en mail

Et initiativ af IVÆKST