Kickoff for GEW-netværket

V. Global Entrepreneurship Week

Mandag d. 21 august 2017 kl. 14.00-16.00
Kom i gang

Planlægningen af GEW 2017 er i fuld sving og vi ser frem til at præsentere et program fyldt med spændende og lærerige arrangementer over hele landet.   Sæt kryds i kalenderen d. 21. august 2017 fra kl. 14:00-16:00, når vi holder kickoff for GEW-netværket hos Erhvervsstyrelsen i Københ...

Læs mere i fanen "Om arrangementet".

• Om arrangementet

Sæt kryds i kalenderen d. 21. august 2017 fra kl. 14:00-16:00, når vi holder kickoff for GEW-netværket hos Erhvervsstyrelsen i København. På kickoff møder du hele teamet bag GEW. Du får du indsigt i dette års tema, information om hvordan du får mest muligt ud af GEW-ugen og chancen for at netværke med en lang række private og offentlige aktører fra GEW-netværket.

NB: Arrangementet kræver tilmelding, da der er begrænsede pladser. Tilmeld dig i højre hjørne på denne side.

Mere info følger.

Mandag d. 21 august 2017 kl. 14.00-16.00

Erhvervsstyrelsen

Langelinie Allé 17, 2100

Rådssalen på 4. sal

Tilmeld dig arrangement

* Ved at tilmelde mig arrangementet accepterer jeg, at GEW må sende mig information angående eventet og relevante nyhedsbreve.

Maria J. Guy

Få den hjælp du søger