Målgruppe
Den erfarne sælger, som ved at det kræver kontinuerlig indsats at vinde kunderne. Det er til dig, der ønsker at gøre op med ”mere af det samme”- tankegangen, og for dig som ønsker at være partner med dine kunder fremfor at havne i ”prispresseren”.
Du får:
Oplægsholder – Nicolai Jacques Sørensen
Nicolai Jacques Sørensen har læst alle de bøger om salg, du ikke selv orker – danske og internationale – og selv forfattet en mursten af en fagbog om salg. Han har studeret MBA i Business Psychology, er uddannet Cand.merc. (organisation og strategi) fra Aalborg Universitet og har en fortid som officer af reserven.
Han har også været salgstræner i mere end 15 år og uddannet flere tusinde sælgere. Han tror på at enhver sælger skal udnytte sine unikke styrker, og derfor nytter det ikke noget at reducerer kompleksiteten i salg, til ”samtalens 5 faser”.
Nicolai er partner i konsulenthuset Sales Diversity Lab, der har udviklet en metode til systematisk at afsøge mulighederne i en given kundesag ud fra fire forskellige tilgange til at få succes med salg. I Sales Diversity Lab ønsker de grundlæggende at gøre op med ”mere- af-det-samme”-tankegangen, idet de tror på at flere perspektiver giver flere mulige handlinger.
Eventet er afholdt