Find dit rette mindset

V. Erhvervshus Nord, Frederikshavn

Arrangementet er afholdt.
GEW-tema: Samarbejde mellem iværksættere og store virksomheder
De unge
Inspiration
Iværksættere
Kom i gang
Kreative erhverv
Networking

Hvordan du tænker og handler har betydning for din succes som iværksætter - og bliver poulært kaldt "at arbejde med sit mindset". Mindgame-eksperterne Bering og Søgaard er klar til at give dig redskaber til dette, når vi i forbindelse med GEW 2017 inviterer til iværksættercafe. Et stærkt ...

Læs mere i fanen "Om arrangementet".

• Om arrangementet

Et stærkt mindset er ikke noget, du enten har eller ikke har. Det er tilstede i alle mennesker - men det kan være mere eller mindre vakt til live. Dette er afsættet, når Bering og Søgaard giver konkrete redskaber til at:

• træne og udvikle dit mindset med fokus på at udfolde dit fulde potentiale.
  • holde fokus på målet og blive på sporet hele vejen til succes - uanset om du er i opstartsfasen eller godt i gang med din virksomhed. Præcis som elitesportsudøvere og topledere gør det.
  • få maksimalt udbytte af positiv tænkning.

Om Bering og Søgaard

Kasper Bering og Jeppe Søgaard har arbejdet med verdens førende inden for personlig udvikling: Proctor Gallagher Institute, og vendte tilbage til Danmark i 2016, hvor de etablerede virksomheden Bering & Søgaard. Sammen hjælper de enkeltpersoner med at skabe radikale forbedringer i deres resultater. De mener ikke, at vi har behov for mere viden - men at den største udfordring for alle mennesker er at handle på den viden, vi allerede besidder.

Arrangementet er afholdt.

Læs mere og tilmeld dig på arrangørens hjemmeside

Mette Holm
meho@erhvervshusnord.dk