Webinar: Sådan bliver du en del af Danmarks største kampagne for iværksætteri - Global Entrepreneurship Week Danmark 2023

Danske Iværksættere

Bliv en del af en landsdækkende indsats for dansk iværksætteri

Den landsdækkende kampagne for iværksætteri - Global Entrepreneurship Week 2023 -  kickstartes igen dette år i november. Deltag i dette online kick-off webinar, så du kan lære mere om, hvordan din virksomhed, kommune eller by kan blive frontløbere i indsatsen. Til det digitale kick-off webinar får du omfattende indsigt i Danmarks Iværksætteruge 2023, målet med Iværksætterugen og dens potentiale for at styrke iværksætterånden.

Hvorfor skal du være med?

Fordi kampagnen er for iværksættere af iværksættere - og i år sætter vi særligt ild til den lokale markedsføring af de lokale arrangementer. Om du er iværksætter, eventplanlægger eller rådgiver, så kan du være en del af GEW 2023. Vi giver mikrofonen til dem, der hver dag kæmper for at give gode rammer og muligheder for vores iværksættere. Ved tilmelding til dette webinar kommer du derudover med i netværkspuljen i GEW-kampagnen, og vi introducerer dig for de muligheder, der kan fyre op under dit event, og hvordan du kan drage fordel af dine kon-kolleger rundt om i landet, når du planlægger iværksætterevents og aktiviteter.

Varighed

Cirka 45 minutter.

1. Velkomst og introduktion

• En kort præsentation af GEW-programmet for 2023.

2. Baggrund af kampagnen 2023

• ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Få en dybdegående forståelse af målene, visionen og baggrunden for Danmarks største kampagne for iværksætteri og innovation.

3. Aktiviteter og initiativer

• ​​​​​​​Lær om de forskellige aktiviteter, arrangementer og initiativer, der er en del af kampagnen, og hvordan du kan drage fordel af dette års kampagne.

4. Erfaringer fra tidligere år

• ​​​​​​​Hør inspirerende historier og case-studier fra tidligere års kampagner, der viser de positive resultater og indflydelse på iværksætterøkosystemet.

• Mød iværksætterkonsulent Randi Trabjerg og ph.d., Adjunkt Nicolaj Hannesbo og bliv klogere på, hvad Odense Kommune har succes med i deres iværksætteraktivitet og hvad de gør for at booste iværksætteri. Gratis læring til din iværksætterindsats

5. Muligheder for samarbejde

• ​​​​​​​Få indblik i, hvordan man kan engagere sig i kampagnen og bidrage til dens succes

6. Q&A session

• ​​​​​​​Stil spørgsmål til vores eksperter og få uddybende svar om kampagnen og dens implikationer.

7. Afrunding og næste skridt

• ​​​​​​​Vi opsummerer dagens diskussion og deler information om, hvordan I kan deltage aktivt i kampagnen og dens kommende arrangementer.

Dette webinar er en enestående mulighed for at lære om, hvordan I kan blive en del af GEW Denmark, der har til formål at styrke iværksætteri og innovation på tværs af Danmark. Uanset om I repræsenterer en kommune eller en eventorganisation, vil I finde værdifuld indsigt og inspiration til at skabe meningsfulde arrangementer, der fremmer iværksætterånden.

Tilmeld jer nu for at sikre jeres plads. Vi ser frem til at have jer med!

Har I spørgsmål eller brug for yderligere information, er I velkomne til at kontakte Alex Randrup - alex@dkiv.dk.

Alex Randrup

Oplægsholdere